14 Mayıs 2014 Çarşamba

Teknede iftar yemeği rezervasyon

    Ben ilk evlendiğim zaman ben teknede yemek yemeğe gitti nasıl teknede iftar yemekleri dehşete oldu! Ben ailem ile yaşarken ben gerçekten takdir asla. Ve ben bile tek bir kaç kez bir hafta pişmiş, ama ben her gün teknede iftar yemeği bunu yapmak İstanbul'da teknede iftar yemeği   zorunda değildi! Bu yorucu olabilir. Ardından, benim Bay Doğru ve ben bir anda bir kaç hafta boyunca menüleri yapmaya başladı. Çok daha kolay teknede akşam yemeği turu.   
teknede iftar yemeği
     Ben 16:30 de saat bakmak ve boğazda akşam yemeği için var mıyız? Nelerdir' düşünmüyordu. Ben sadece bizim menü baktı ve ben iyi bir seferde onları hazır olması şeyleri teknede iftar yemekleri başlatmak için gerektiğinde anladım.Ve teknede iftar yemeği fiyatları  hepimiz bir anda bizim bakkal alışveriş yapmak çünkü biz para teknede iftar  kurtardı ve biz gereken tam olarak ne biliyordu. De bir düzine boğaz'da iftar yemeği başka şeyler ile bitirmek artık son teknede iftar yemeği dakika gezileri. Bu fantastik oldu. Benim Bay Doğru aniden ... yeniden işsiz olunca Sonra hayatımızı tüm içkili İstabbul'da teknede iftar var. Biz bebek faturaları ödemek için teknede iftar yemeği fiyatları tasarruf kullanılan ve bir şey ama hiçbir geliri var hazırladı. Biz konut burada gülünç pahalı ... çünkü biz koca yeni bir iş için taşındı ailem ile hareket sona erdi Ve böylece annemin yemek planlamasıdır.
    
Onu 4 de işten eve gelip teknede yemek sormak için, hiçbir şekilde, nadir olarak "akşam yemeği için biz ne olmalıdır?" Ben yemek nefret! Her şey tekne kiralama böyle bir istanbul teknede iftar yemeği rezervasyon karışıklık oldu ... ve ben artık tüm bakkal alışveriş teknede iftar yemekleri yapmadım çünkü ben bile dolapları ne vardı bilmiyordum. Aklı girin. En azından yemek söz konusu olduğunda. Benim kahraman: menü kurulu. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder